Kl 03:37

Vaknar jag av en konstig lukt i sovrummet och att jag hör en motor på tomgång.

Det tar några sekunder innan det kopplar och jag ligger säker och vaknar till i 10 minuter innan jag kan ta mig upp.

Hör bilen klockrent. går upp och tittar i köket och ser 3 personer yngre kan vara runt 18 nått sånt.

En gammal orangeröd volvo 144 som står och går på tomgång. Skriver upp regnummret och ska prata med lulebo i morgon (måndag). Bilen hade medans jag såg på stått på tomgång i över 20 minuter. Före det vet jag inte men just som jag skulle öppna fönstret och ropa åt dom så kommer en tjej fram till dom (verkar känna dom) och ropar  "slå av bilen för fan".

Killarna (för det var bara killar vid bilen först) verkade inte allt för brydda i att bilen hade gått på tommgång utanför soprummet med lägenheter bakom. Vi har ju ventilationen åt det hållet så avgaserna hitttade in till oss tyvärr.


Tog ett tag innan jag kunde somna om men när jag väl började domna bort hör jag cilla spy upprepade gånger i vardagsrummet :-S. Kliver upp (kl nu just efter 5) torkar hundspya och går och sover till vid 7 då både jag och josefin vaknar av makens väckare.

Ger henne välling byter skitblöja och söver.


Veterinären idag med Cilla. Detta kan inte vänta till i morgon och trotts att hon spyr och är dålig i magen så tror jag inte att det är magsjuka då Cherie är helt frisk och hon är väldigt mycket uti Cilla just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0